10 april.

Har inte bloggat på flera dagar, helt enkelt för att jag inte suttit vid datorn.
men tar väll lite kort om alla dagar jag inte bloggat.
Tisdag - kom till boden vid 7 tiden, red ut på kanca. gick super duper. sen såg jag tv med eva och alla dom.
Onsdag - red ut igeeen. den där hästen slutar aldrig förvåna mig, det var liftkranar, backandes bilar med släp och hon blev rädd för en STEN! Sen vid 5 tiden kom mormor och morfar och hämtade mig så for vi, fick sällskap av jennie oxå ! :) sen blev det middag i töre, och efter det typ bara chill.
Torsdag - For till finland och köpte tuggummin och lakris. sen blev det massa skoter! gode kuul. sen så for jag och jennie och grilla i en stuga typ. senare joinade sara och tim oxå. sen på kvällen blev det massa chill.
Fredag - igår gjorde  vi typ ingenting , gick inte att köra skoter eller nåå. ahah, sen på kvällen när vi skulle hämta ost spårade det en aning. men det är en annan femma.

aja, nu ska jennie kolla datorn sen blire spela cirkus! ;-D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0