16 april.

vet ni? om en månad får jag cykla utan hjälm :):):):)
Alla ligger och sover nu, ska väll oxå ta och pallra mig ner i sängen och sova, snart.
Igår var jag med andreas hela dagen, sen orkade jag inte blogga.Sen idag hände det inget speciellt i skolan, sen drog jag hem ett tag, sen skulle jag och jennie ta en buss men vi missa den så vi gick till mig och lagade mat. Blev faktist helt lyckat! eller nej, men en sås blev iaf god, resten.. haha. fotat lite oxxå. sen såg vi the grudge, fyfan alltså. Förstår inte hur jennie kan sova, och saken blev ju inte bättre när sara och tim kom hem och skrämde livet ur oss. efter filmen blev det en annan film - lilja 4-ever.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0