20 april.

Vet ni? jag har klippt lugg, bilder kommer! gjorde det igår, känns jätte ovanligt men jag börjar bli van. men vet inte riktigt vad jag ska tycka om det, kan som inte bestämma mig om det är bra eller dåligt, haha.

Nyss iaf kommit hem från boden citty, vad där med syster. köpte ljusa jeansleggins och ett turkost linne. + att igår köpte jag massa underkläder och nån parfym. sen så solade jag 20 min idag,gode skönt att sola, inte gjort det på 100 år. sen så var det nya rör i solariumet så blev ju lite brunare och det gillas starkt! ;)

Jag tror jag ska sätta igång att plugga lite, måste göra lite i svenskan. sen får vi se vad jag gör, en film kanske. 


    



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0