25 april.

Har nyss suttit och läst lite bloggar. Lite komiskt, inse att du har fel.Alla är emot ditt inlägg, konstigt njae?
Men iaf, sov hos jennie igår till idag. Vi skulle se The grudge 3, började se, men sen somnade jag. Så vi stängde av filmen, sen vid 3 på natten vaknade jag i ett ryck om att jag drömt en mardröm om the grudge. Senast igår sa jag att jag typ aldrig drömmer mardrömmar, men vad gör man då? hah. men tror det är för att  jag somnade när jag såg på den, så förmodligen var det de sista jag tänkte på. Drömmen var iaf asäcklig, den känndes så jävla verklig. Kommer dock inte ihåg så mycket om den.
Sen så när vi vaknat åde så drog vi till max, käkade falafel ( var bara tvungen och testa) och det var skitäckligt, kommer aldrig äta det igen. så det rekomenderas inte att äta det.
Imrn ska kanske pappa fota när jag rider kanca, det behövs! har lite bildbrist.
Har tänkt att jag ska skriva ut massa bilder, sen stoppa in dom i ett fotoalbum. Lixom det kan vara kul att ha om några år.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0