3 april.

Gårdagen var dramatisk.
körde massa skoter, dock fastnade jag några gånger, sen på kvällen så skulle jag ner för en backe typ, men aa det gick som det gick, välte så sara fick skotern över sig. mindre duktigt, men sara och skotern överlever. Sen så tolkade vi en himla massa oxå, haha gode kul! idag så vaknade jag vid 8 igen (!) eller vaknade vid 4 först eftersom jag rullade ner från sängen och landade rätt i en frys. eller alltså, inte i frysen, men jag krokade i den. så har massa blåmärken på benen.
idag iaf så har vi kört massa lite skoter, inte nå mkt bara till grusgropen och till gropen några gånger. men även idag har jag kört fast, 2 gånger om man ska vara noga. Snart blire mat och allt dedär, sen vettefan vad vi gör ikväll, blir väll kanske skoter annars film eller nå.

ni får hade bra !



Orkar inte springa upp och hämta kamerasladden och sen tömma kameran så det för bli gammal bild tills vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0