5 april.

Finally sitter jag vid min dator, men dock är kameran och sladden hos mormor och morfar så det blir inga bilder nu heller. Men dom kommer senare idag!

Igår iaf så for vi till finland med skotrarna, gick ju bra. förutom att en skoter gick sönder och inte startade, så vi fick ringa några som kom och hämtade den. Så vi var på samma ställe i 2 timmar med den trasiga skotern, men vi roade oss med att laga mat. sen fortsatte vi en bit, inge långt typ. så jävla guppiga leder så det är inte sant. men idag iaf har jag ont i hela kroppen, mest i ryggen armarna och benen. Sen blire nog bara chilldag idag.

Justeja, ändrade planer för lovet. Skulle ju egentligen hem tisdag, och det ska jag , nästan. På tisdag åker jag med mormor och morfar till stallet, sen sover jag där. sen på onsdag kommer mormor och morfar och hämtar mig , sen åker jag tillbaka hit. Så kommer hem på söndag ist. 670 km för att åka till stallet, crazy i know.

Imrn blire att åka till finland - med bil. och typ köpa lakris?haha.

Näe nu ska jag joina sara och tim och se talang, eller nå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0