;D

mitt hår är hårspraydränkt typ, så ska nog skutta in i duschen en svääng sen skutta ner i sängen och sova natten lång.
Efter skolan drog jag och j.s till stan , köpte små grejor till sara, plus örhängen till mig själv. sen körde tim och viktor hem oss. och så kom typ massa folk åh fikade och gratta sara.grattis! sen vid halv 9 kanske? så for jag, sara , larry, tim och viktor ut med bilen. for runt överallt typ, sen hem vid 10 typ, åså började dom hålla på i bilen i garaget.
Har iaf nyss skrivit ut So grejen oxå.
Imrn blire att fara till luleå och kolla på en moppe åt mig! :) ska göra syn-test typ någon gång den här veckan kanske på onsdag. sen sätta igång med att ta moppekort. n-n-n-najjs!
har även utevcklingssamtal imrn, mindre n-n-najjs. men enligt mina omdömmen har jag förbättras i nästan allt, så det är ju n-n-najjs. näjmen nu äre dax att flytta sig från min homie datorn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0