hemmma ;ppPppPpp

Det blev att ta majken till skolan idag, 4 min (h)
Hade gympa dirr på morgonen, jag och jennie spela pingpong pingis och var i gymmet. Sen engelska och biologi. hahahha, den kan ha varit lite spårad. var 'ganster'. Jag gillar biologi lärarn extremt mkt, typ bästa läraren! vi får alltid sluta tidigare, han är inte sträng PLUS att linus och danne förstörde mitt hår, eller ja frisyren så fick låna jespers mössa. och tommy ( läärareen) gav mig dispans på att ha mössan på lektionen, vilket ingen annan fick. Kände att jag var tvungen att skryta om det. 
Sen på lunchen drog jag och jennie med majken till kerstin och fikade bulla. 
Sen hk, hade 'kockmästaren' så jag gjorde köttfärspaj, fick MVG på smaken och VG på själva alltihop. Var bara tvungen att dra en skrytare om det oxå, haha.

Nu sitter jag iaf här och väntar på mamma, ska till stallet när hon kommit hem. och då får man hoppas på att kanca är bäättre.


Enkans kepa, hääääng och luva ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0