kemi ♥

Jag har blivit crazy, och det var väll ingen nyhet men jag har frivilligt pluggat kemi , så nu kan jag hur mycket som helst. har tvingat jennie att plugga oxå. så nu taggar man till kemi provet! Dock borde vi plugga so oxå, eftersom vi ska redovisa på tisdag - not goodie.
Men när vi inte har pluggat har vi roat oss med att sjunga engelska låtar, dock sjöng vi på svenska. lät inte vacker på något sätt, men kul vare. Snart ska vi dra ut en säng och tydligen bygga snögubbar. Skoter går inte att köra, och det suger en aning!
Imrn kommer vi hem, far rätt så tidigt skulle jag tro. om jag lyckas med operation få mamma och pappa till finland blir jag verry happy. men det lutar inte att vi far dit. okej helt ärligt har dom redan sagt nej, men man kan ju hoppas.


PLUGGIS.


HHAHHHAHH.


den stackars renen tim jagade genom hela skogen, HAH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0