;ppPppPP;P

Facebook grupperna börjar spåra en aning.
Farsan ringer: "Var är du?" , "På Mc Donalds", så är man på Burger King ;pPpPpPPpp.

Messi ringer "vem är du?" "Det är Zlatan", så är det Bert Karlsson ;PPppPPp.

Kompisen ringer: "Sover du?", "Aah". sen så gör man inte de ;PppPpPPp-

Farsan ringer: "Vad gör du?", "Jag lever livet!", så är man död! ;pPpPpPPpp.

Kanske lite spårat, hahahah!

på ungefär 6 timmar ska jag möta sanna vid shell och fara ut och springa innan skolan. Eller, det är iaf planen. men om det blir så var en annan femma. Nu är det höga mål som är utsatta.

ATM. nyss tagit en dusch ska strax sussa så jag orkar upp imrn. Före det så var jag, sara, tim, viktor, sanna och jennie hos s&j. Grupphög i sannas säng kanske inte var det absolut bästa man kunde hitta på men det är sanna som sover i sängen inte jag, haha.
Nej, ärligttalat jag orkar inte skriva nå mkt mer, så gör jag det ändå ;PppPpPPP
haha min kassa humor.
nu ska jag göra precis som min dator, dvs sova.
Den har av någon anledning slocknat ( överhettning skulle jag tro) så sitter vid datorn där det låter som att en hamster springer i ett hamsterhjul typ.

nu- sängen! så sitter jag egentligen vid datorn ;ppp;PPPP;pP;P


Kommentarer
Postat av: sannaa

;ppPPPppPPPpPP

2010-04-19 @ 07:03:01
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0