11 Augusti.

Hejhej!

Vaknade av att sandra ringde och väckte och sa " kan du hämta mig min moppe sluta funka, jag är vid dollar store  i  ett trapphus" Så fick helt enkelt kliva upp och fara och hämta henne. Sen så skulle vi låsa hennes moppe, men nej det gick inte så sandra sprang iväg och gömde den. haha. Sen gick min sko sönder på köpet, och sandra skulle käka lunch så då far vi till driven på max sen till mig. Och min sjuka syster var ju oxåå hungirg så då for vi tillbaka till driven på max, och såklart var det samma som jobba, hon måste trott vi var hungrig. Men efter att vi lämnat maten till sara så körde jag sandra till stallet. Och nu ska jag nog fortsätta med min skönhetssömn, ända fram till klockan 6. Klockan 6 tror jag det var? ska iaf jag och carro fota sandra när hon hopptränar, och efter det måste jag iväg till stallet.

Men nej nu blir det sex and the city, eller sova!


It's never gonna be like it was before.

Kommentarer
Postat av: laine

saknar du också allt det där..?

2010-08-19 @ 22:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0