14 Augusti.

Hejhej!

Gårkvällen spenderades först med jennie, sen körde jag hem henne.Eller nej, var först med magnus jojjan och peter men när dom drog, drog jag till jennie och så for vi till stan,Efter att jag kört hem jennie så for jag Hem och duscha och fixa mig lite snabbt, sen for jag och hämtade carro sen for vi till lollos syster och satt där ett tag sen vidare till lollo. Var hos lollo en kortis sen gick vi ut, var sociala med magnus, jojjan och peter. Sen när dom drog till frasses gick vi in till lollo och åt cokladbollar med fanny. vid 4 kanske? så for jag iaf och lämnade carro hos sig sen hem till mig.


Vackert,vackert.

Just nu sitter jag och lyssnar på lite musik, och ska snart gå och ta en dusch.
Men vi hörs, jaoooooooo.

I'm glad it turned out as it was, it would have been as it was, I had enough of someone whose suffering scabby disease.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0