16 Augusti.

Halstabletter är min nya drivkraft. Var nyss på ica och köpte 3 paket halstabletter, så nu borde jag överleva ett tag. Känner mig verkligen inte pigg och frisk. Hostar hela tiden och är täpp i näsan, och sen jaa min hals.

Igår vid halv 8 kom amandorna och carro och väckte mig. Sen var dom hos mig ett tag så pratade vi lite grann, sen kom jennie förbi. Så for vi till henne och hämtade socker, sen hämtade jag carro och ägg. När vi kom till mig så bakade vi kladdkaka, och såg påå Eva och Adam. Länge sen man såg det! Men ja, sen sov carro och jennie hära. Eller nej, jennie sov inte här, hon såg film hela natten istället. Vaknade av att jennie skulle koka kaffe, hah. Men ja, sen var vi på staden ett tag, och sen körde jag hem carro.

På nå tag ska jag äta middag, sen blir det att åka till stallet. Vet inte om jag kan rida,eller nej orkar är nog mer passande ord. Är så inte frisk. och vill inte vara sjuk sista veckan på sommarlovet, men det är ju inte sånt man väljer precis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0