2 augusti.

Har inte skrivit på några dagar, som ni kanske märkt. men har helt enkelt inte orkat!

Men har gjort massa saker, och det har varit najs! ; D
Orkar som inte skriva så detaljerat vad jag har roat mig med, så ni får överleva utan att veta.

Idag har jag sovit bort halva dagen, sen for jag till stallet och fyllde hö. åkte hem efter det för det åskade så var inte så taggad på att rida. men sen har jag bara slöööat hela dagen. och idag ska jag fixa helt färdgit i mitt rum, har som inte orkat röra en ända sak dom senaste dagarna. Har vänt mitt dygn oxå, helt och hållet. det är inte okeej, men är mest en nattmänniska! så sover bort hela dagen, och roar mig på natteeen, typ! 

imrn blire nog sova i jennies stuga, blir fett mysiigt!





Bilder från i fredaaags på nybadade poan!

Kommentarer
Postat av: sannaa

jennies farmor och farfars stuga* och btw, pratade nyss med farmor, strömmen har försvunnit och dom visste inte när den skulle komma tillbaka

2010-08-02 @ 21:14:06
URL: http://indeeed.blogg.se/
Postat av: Sandra

men de e svååårt, ja kan int. men de va så nära att nått hände jue...

2010-08-03 @ 20:02:26
URL: http://ssandraholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0