21 Augusti.

Hallådääär!

Kvällen har sepnderats med carro, och senare med hon och sandra. Jag och carolinen lagade plättar hos mig och åt det ¨då. Sen bakade vi en kaka som vi tog med till sandra! Grattis sandra på din 19 års dag! Var hos sandra ett tag, jag och carro hade hrt två filmer, men vi slog på en men jag såg kanske 2 min? haha, pratade mest hela filmen! Men men det var najs det med.

igår så red jag och carro kanca. Eller planen var att bara carro skulle rida, men då såg det så roligt ut så jag red ett tag efter carro ridit. Vi red på en äng, Men sen började kanca busa och gorma så jag flög av hah! fick grönska på jackan och byxorna, hah faail. Sen fick jag ett blå märke på armbågen, och nu har jag fett ont i rumpan. Menmen, det är smällar man får ta ! men efter att vi ridit åde for vi till lollo, så var vi där ett tag sen for jag hem och bytte kläder sen for jag tillbaka dit! var super trevligt åde, för det mesta iaf. Men sen gick vi mot stan var där ett tag, efter det drog vi till fredrik en stund sen hem till carro och sova!

På tal om sova så borde jag göra det nu eftersom jag ska upp på tävling imrn! Wish Me luck!

justeja, vårat trådlösa internet har sluta fungera så måste sitta vid den stationära datorn. Så ni får massa bilder någon gång i livet.


Bild från igår, tagen av lollos blogg !: )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0