23 Augusti.

Hållådäär!

Första skoldagen avklarad! Dock blev det en besvikelse när man kommer in i skolan och går till sin korridor som alltid varit blå när jag gått på sanden. men då fastnar ögonen på vita väggar, med lite rött på. och dessutom svarta skåp som dessutom varit bruna. visst det var fint, men ändå inte blåa korridoren. Och den Förredetta röda korridoren var vit med nå limegrönt på. haha, surt. Men men, började med att vi fick lite papper och massa tråkig information om regler osv. sen lunch och då for jag och jennie hem och fixade lite krubb! sen kom vi tillbaka till skolan och fick lite mer papper sen slutade vi. For till stan med jennsan, kollade på skor osv. så kom sandra dit så pratade vi med henne ett tag, sen gjorde vi en grej. Och efter det for vi till jennie så hämtade hon pengar så hon kunde köpa ett par skor. For hem till henne ett tag, sen for vi tillbaka till stan när mamma kom dit, för då skulle jag köpta ett par skor. men ångrar typ att jag köpte dom. ibland är dom snygga, men nja vet inte riktigt vad jag ska tycka om dom.

Nog prat om skor, är med jennie nu. Vi ska till stallet på ett tag, på tal om hästar. jag har fortfarande ont sen jag flög av och jag har fortfarande ett stort blåmärke på min armbåge, sadface!

Sen så äre 10 grader ute just nu, vars fan försvann sommaren?  Får nog ta och vänja mig med att det snart är höst och om inte allt för länge kommer snön..

På onsdag ska vi ha skolfoto, usch hatar skolfoton. Bläblä.

Men nu kom mamma hem så nu blir det att åka vidare till isbjörnen.

C.U!


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0