25 Augusti.

Hejhej!

Skriver lite kort om dagen,ska strax gå och sova !

Men i skolan så hade vi idtott lektion i några min, sen for jag och jennie hem till henne och åt frukost. Sen for vi tillbaka till skolan, och då hade vi skolfoto. och blev verkligen hemsk på det här kortet! haha, seriöst. fyfan, men men så kan det gå. men ja, sen hade vi so och då pratade bara läraren, sen blev det bild. och då kom sandra till skolan, pratade med min lärare och sa att det var min syster, och frågade om hon fick vara med.Haha, självklart trodde inte läraren på mig i början, men sen när sandra dragit så var det " jo jag ser ni är syskon, ni har likadana näsor " hahah höll på att garva ihjäl mig! men ja, nu har jag iallafall en till syster, inte helt fel!


Efter skolan for jag och jennie till mig, så råkade vi ta en p-nap på 2 timmar. Såg lite mysteriumet från greveholm också. sen for vi och tröck mat från max, och efter det rullade vi vidare till stallet. Red Kanca på ängen, gick väll sådär. hon var extremt tjurig! Sen for jag hem och har bara suttit och chillat framför datorn, och rensat bilder. har hittat miljoner söta bilder från förr i tiden, haha ! Bjussar på en gammal bild, sen ska jag bege mig vidare till min säng och sova ! har ju sovmorgon imrn, inte helt fel ! men aja, godnaaatt !



Haha, mycket söött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0