29 Augusti.

Gouch vad tiden går fort och snart sitter man där i vintern och -30 grader. Ingenting man ser fram emot precis, nog för att man redan kan tro det är vinter, är ju så svinigt kallt nu för tiden.

Ah men i alla fall, har inte skrivit på någon dag. helt enkelt inte orkat. Men igår så ar jag hos sandra hela kvällen! och det var ju asnajs, förutom en sak, det kom som en sten mot magen. Trodde det inte skulle komma, men nej sen kom allt på en gång. Carro och sandra hade rätt, när jag blir ensam så kommer det. Men för övrigt var kvällen helt awesome! HAHA, köttbulssmärken, chokladsås och hamburgare, let me die. Idag när vi vaknade åde så hjälpte vi sandra att plocka undan lite, sen for vi och drog ett maxhäng. Efter max for vi till jennie och pratade ett tag. 

Jag ska duscha, men har inte orkat. Ska städa oxå, men har inte orkat det heller. Söndagar är otroligt sega, och måndagar är hemska. Bästa dagen är ju fredag och lördag.

Ska nog hitta några g-rymma städ låtar sen börja städa !

Förstår inte hur allt kan ändras så fort, all those words. Inte för att jag hade speciellt höga krav, men ändå. Trodde inte ens jag skulle bry mig, men tydligen gjorde jag det.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0