8 Augusit.

Hejhej!

I förrgår var jag på lk med carro jennie och lollo! eller var med sandra ett tag, ända tills hon fick åka till sjukan. Men fredagen var ändå rätt så okej! Hade dock välldigt ont i fötterna, hah! men jaa, sen igår så åt jag carro och sandra middag på milano. Sen for vi till amanda och åt tårta osv! sen tog vi bussen till luleå, och var där till 2. Igår var helt awesome! Och sen vid två så kom pappa och sandras mamma och hämtaaade oss, sen gick jag och la mig. Vaknade vid halv 3 idag av att mamma väckte mig, sen skjutsade jag och tim sara och katti till helenas bror. Och nu siitter jag hära och funderar på vad jag ska hitta på idag! :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0