Hurtigt ab

HejHej!

Jag känner mig hurtig, har varit ute och sprungit runt bodforsen med carro, sen när jag kom hem så körde jag påå ab circle pro ett tag och pressade armarna, magen och rumpan! och imrn ska jag upp klokan 6 sen fara ut och sprigna
 igeen!

Men var iaf i stallet, Jennie joinade. Hade tänkt göra nå med kanca, men det blev inte. Klockan tickade iväg så mycket och sen så hade hon ansträngt sig så fint att göra sig brun och fin! Men tog in henne och vokal, sopade av kanca och gav dom lite hö var.

Imorgon börjar vi med vanliga lektioner, hade gärna chillat lite till, men nej inte det.
Tror jag ska slå på ett avsnitt av Greys Anatomy, sen sova! lär ju somna ovaggad ikväll, är galet trött.
Men Godnatt !


Mörka och kalla kvällar, lika bra att börja vänja sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0