12 december.

Heihei.

Har inte skrivit på ett tag.
Men ja, nästan allt jag roat mig med har handlat om bilar. Helt seriöst. För någon dag sen var vi massa folk som skulle få upp andres kvaddade bil på ett släp, gick inte så bra så tillslut fick lahti komma. Sen lite senare gick sandras bil sönder, så vi fick åka och boxera henne. Åh sen har jag och sanna varit med på bothnia när andre berkan och thomas skruvade. Olika missions med olika bilar,hållit på med rocky,  och sen ehja åkt bil. Så bilig helg ?

¨Men atm är jag ungefär SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR less på allt och alla.

Idag så fixade jag och pappa lite med rocky. Sen kom tobbe, sanna, rune och viktor och hämtade mig så for vi till luleå och kollade på innebandy, haha.. Sen lämnade vi viktor i luleå,for till stallet, pimpade morötter sen for jag och sanna tilll sanna. Efter ett tag kom tobbe, pontus å rune och hämtade oss. Så for vi omkring lite, sen körde dom hem mig. Men blev visst lite våldgästad av dom igen. Men en sak var ju bra med det hela, pontus fixade ljuder i rocky :)

Bytheway. Jag har hostat så extremt jävla mycket idag, har till och med träningsverk i magen haha.. men åh är sjukt jobbigt! sen har jag en härlig feber oxå, underbart. Men jag ska tvinga mig själv till skolan imrn, och så äre bara!

sätt denna • hjärncellen på din blogg, så alla läsare iallafall har en var. :)¨




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0