22 December.

som ni kanske märkt så har det inte blivit nå bloggandes på ett par dagar. Men har inte haft någon dator av olika anledningar. Fick tillbaka den idag, efter många om och men.

Idag drog jag till skolan 30 min för sent, var där i 20 sen sluta vi. så har jullov nu fyffaan så underbart! Men sen drog jag hem och sov, till typ 1. Sen kom sanna, viktor, tobbe och rune förbi så färgade vi viktors hår rött. Efter det blev det spela massa spel! dock ägde alla ut sanna ganska rejält.
Men jaa, mormor och morfar kom och hämtade mig och sara, lämnade dock mina vänner kvar hos oss med tim. Men var på stan med mormor och morfar och köpte julklappar. Sen hem, och lite senare typ vid 10 kom sanna och hämta mig så for vi och köpte chips och drog till amandas place såg en film, och fick sällskap av nelson.



Det har alltid varit lättare att låtsas hur lite man bryr sig. Jag kan verka hård, och obrydd. Men jag har inte så hårt skal som ni kanske tror, jag bryr mig och jag tar åt mig, mer än ni någonsin kommer tro. Jag är så jävla less på hur allt är just nu, men jag visar det inte, tar inte ut allt på någon. Lika bra att gå och le hela dagarna, och verka problemfri. Man slipper alla frågor och förklaringar då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0