31 December.

Hejhej!

har ju som inte bloggat på ett tag, men har varit i södra sverige och shoppat massor! Kom hem igår, så hämtade jag lite saker och for till jimmy. Klippte hans hår, hähää! sen for jag vidare till lollo och klippte fanny. är ju värsta frisören nu  ;) Sen körde sandra och caroline mig till jimmy så hämta vi jennie sen for jag och jennie till max för jennie skulle äta. Spårade lite med uttrar och illrar hehehe. Aja, sen gick vi till jennie såg Ct, gick och mötte jimmy sen kom sanna in och störde rätt så mycket. Men gick iaf och var med henne, så kom tobbe, hannes och linus. Total ägde ut dom i tekken! men sen sov jag hos sanna, yepyepp. Nu är jag hemma och har precis duscat. Det är ju nyår idag, men det kan ju iofs ingen ha missat. Så kvällen blir hos lollo med gott folk! :)

Aja, har iaf köpt massa saker när vi varit ner och shoppat!
Köpte :
Vinterjacka, skinnjacka, 2 par skor med klack, 3 parfymer, 2 klänningar, 3 leggins, 3 strumpbyxor, en väska, örhängen, lösnaglar, några tröjor, ridbyxor, kavaj, skjortor, 3 linnen, ett skärp, 3 halsdukar, mp3, ringar, morgonrock, 120 tomtebloss, nyårsbrillor, 1.6 kg klubba och massa småsaker!

Aja, heidoo!



Mina nya lirarbrillo! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0