5 December.

Heeelloo!

Igår höll jag och pappa på lite med rocky, sen åkte jag och sanna till kerstin och åt middag. Efter det drog vi till coop, hahah satt med skyltar och skulle tjäna pengar. Det var nära att jag skulle få en slant av två killar, men då hade dom inge pengar, så jag fick hopp av dom. Alltid något.. Sen spårade det litheee.. Afterrr that drog vi till amanda hämtade mina saker, så kom tim och hämtade oss så åkte vi med han ett tag. Sen for vi och hämtade sara och hennes kompisar. så jag och sanna for hem till mig, vi låg döda över bordet med en kakburk mellan oss. haha, till slut fick vi för tråkigt så vi gick hem till sanna och såg film med hon och jennie!

Idaag så skruvade vi fast innerväggen på rockky, sen for jag mamma, pappa, nicklas och hans tjej till åhlens, köpte en väska eftersom min gick sönder i fredags hehehe. Aja, vi for vidare till biltema, köpte någon sladd till stereon, sen for vi till jonte och diana och fikade! :)

När vi kommit hem från luleå hämtade vi jennie, så for vi till mig och jag lagade mat. Och det var faktiskt gott, jaao! Efteeere såg vi film, eller jennie såg den, råkade visst somna... Men jaa, vi gick till jennie efter filmen, sen kom jag hem.

Btw, jag har en asfräään mössa! den är rosa med en vit stor toffs på toppen. Men det är inte det bästa, utan det är inbyggda högtalre i mössan, så behöver inge headset när jag ska prata i telfeon eller lyssna på musik hhhähähäh ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0