8 December.

Fick godkänt på kemin! :)

Vaknade för inte allt för länge sen, fick värsta panik för trodde det var morgon och att jag försovit mig. Men det vare inte för klockan var inte ens halv 7 på kvällen, haha.

Men ska snart tina upp mig, sen rullare mot stallet. Och kanske börja pluggaa efter det ehjo.Tur jag pluggade igår, annars hade det blivit sorgligt. Men jobbar ppå att få hit Caroline, pluggsällskap! :)

Idag har jag bara hunnit med skolan, och sovit.
ååh, nu blev fingrarna fastfrusna så ska nog ta mig till elementet och sen börja klä på mig 50 lager med massa kläder.

Hejdå!


Borde verkligen bestämma om jag vill fortsätta med hästar. Jag älskar dom, men just nu känns det mer som ett måste än något man ser fram emot. Har inte gjort något med kanca på hur länge som helst, får fett med ångest när jag lämnar stallet utan att ens hälsat på lillpoaan. Men ska iaf dit på ett tag, och för en gångs skull rida. Tror jag iaf..

Kommentarer
Postat av: sannaa

vet hure är de där med hästarna..........

2010-12-09 @ 19:11:20
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0