9 December.

Heello.

Var ju i stallet igår, gick faktiskt bra! red och det var najs. det var dock farliga lysande hundar som försökte attackera så hon blev lite skraj. Red idag oxå, gick rätt så bra! men har nog bestämmt mig för att fortsätta rida. För det är kul när jag väl är där, och väl orkar göra något med kanca.Men när jag stressar blir det bara jobbigt osv.

Aja, idag vare ju skola. Gjorde biologi provet, med lite tur gick det bra. Sen efter skolan så for jag jennie och jimmy till mig. Så bakade vi kladdkaka som vi ska sälja imrn i elevrummet. ehjaa, efter det såg vi film, dock sov jag som vanligt. Tydligen snarkade jag oxå. Men sen spelade vi ps3, sen drog dom. For till stallet när dom dragit.

sen när jag kommit hem så har jag gjort en låtanalys och skickat in den. Plus att jag har fixat musik till elev imrn, och alla som känner mig vet ju vad jag har för musik.. ;)

Fett skönt att inte ha en ända lektion imrn, jag och jennie ska ha elevrummet och sälja fika osv.

Så missar dansen på gympan, haha to bad! eller..?


Haha, lite bildbrist så bjuder på en bild från praoeeen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0