23 februari.

Det finns patetiska personer, som ärligt talat bara snackar bullshiet, sen ljuga ihop en ny historia för att få den förra att låta trolig. är så sjukt less på människor som helt ärligt inte äns förstår vad dom säger. och ord kan såra så jävla mycket, även fast man inte än bryr sig, och det är väll det värsta. Visst om dom säger en sak, men då ska man stå för det oxå. Sen kan man ta reda på saker innan man öppnar munnen. hatar glappkäftiga människor.och sanningen kommer man alltid längst med, även om det kan vara tungt med sanningen så är den alltid bättre. jag blir hellre sårad av sanningen än att bli glad av en lögn. skulle kunna skriva här i 100 år, men du är inte värd min tid längre så det är nog bäst jag slutar skriva om deet här.
är så jävla sur på 2 personer just nu,men det jag skrev nyss är bara riktat mot en.

aja, nyss kommit hem från skolan, haha känns som att jag alltid skriver så, men lixom jag gjorde ju precis det, haha. anyway, hade so prov idag, gick inte så bra. sen fick jag tbx matte provet oxå, hade 1.5 poäng från vg, så det sög rätt så hårt. sen hare väll inte hänt nå speciellt typ. ¨

btw, jag har ingen dator just nu, eller jo det har jag , men inte med internet. och jag kan inte använda dom andra jag brukar använde eftersom det har hänt en sak inom familjen. så använder "musikdatorn" typ den ändå jag har tillåtelse av att använda, men det duger. den är dock inte så snabb, men det är en dator med internet iaf. Men bloggen kommer nog vara lite "off" ett tag framöver.

Nu ska jag iaf lämna datorn och sätta mig och börja plugga till HK provet imrn, inte så taggad men inte mkt man har till val så. har inge bilder heller, suck.



I trusted you, but now everything is ruined and I can no longer make an effort to me. You no longer exists, and it's probably best for both of us.
as we always say in the movies: it's not you, it's me, but we may well be friends?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0