bildeeeer.

Hittade min kamerasladd =D
såå nu kommer bilder från idag.
har ju massa bilder från ett tag sen  , men orkar inte lägga upp dom så det blir 5 från dagen ist.

min nacke har btw blivit värre, det gör asont och det är asjobbigt att göra någonting eftersom det har börja gå ner mot axeln och armen, så vänster sida på överkroppen gör en aning ont.
pluggat har jag inte heller gjort, - poäng här!
sen ska jag skura bort saften från mitt golv, eftersom jag inte orkar göra det än.
det är ju ett + om jag orkar, men jaa är sjukt lat idag, eller okej. det är nog mest för att det skulle göra ont att skura bort saften. blä, hatar smärta!
aja, nu ska jag göra nån nytta.



   


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jävla snygga bilder ! Lär mig (A)

2010-02-03 @ 21:07:16
URL: http://ssandraholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0