Cleverness is power.

Gud vad jag är smart!
Lixom, har ju svenska prov imrn , och sakerna i skåpet. men då har jag ju lång lunch så är ju hemma på lunchen imrn , och då hinner jag plugga eftersom svenskan är sista lektionen!

Sen äre ju den där dumma tyskan ocksåå..
Ska jju inte byta till svensk/engelska eftersom man ändå måste läsa ett språk på dom fleesta gymnasiumen. Så det vore ju ganska smart att vara kvar i tyska gruppen och börja försöka förstå, och försöka anstränga mig, för jag vet att det går, om jag vill alltså. Dock kommer Saltischhhh inte vara glad på mig, eftersom jag ligger lite efter i tyska.
aja, bättre sent än aldrig!

Och engelska provet är nästa vecka, perfa!

nae, nu ska jag träna lite på gloserna, CIAO.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Inget fotoarbete, projektarbet och då behöver jag bilder till redovisningen :)

haha ofta, jag har försökt fots några ganska liknande dina hjärta bilder tidigare = faaaaaaaaaaaaaail xD big fail

2010-02-04 @ 10:15:36
URL: http://ssandraholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0