=D

nu får sara ta och komma hem!
lixom varje kväll typ så äter vi apelsin och snackar skit om massa saker.
haha, typ det ända vi gör tsm, eller ja förutom när vi är i stugan åsånt.

aja, nyss varit med robert åde, och ska snart duscha, eller beror på när sara kommer hem.
ska väll ta och försöka plugga lite på SO saken, eller njae låter inte så roligt, men måste man så måste man.
atm så håller jag på att somna, är sjuuukt trött ! så det blir nog tidig kväll ikväll ( jag vet att jag sagt det förr och det har ändå blivit lika sent ändå, men ikväll blir det faktiskt tidgit!) haha.

prao plats har jag inte heller fixat än, så måste göra det imrn!

nu har jag tömt hela ordförådet så hejdå! ;-D



hahaha söt egogirl!?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, I wish ! ;)

2010-02-04 @ 23:38:20
URL: http://ssandraholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0