26 JANUARI.

heej!

sara lyssnar på dansbandsmusik!! det är som en kniv rakt i hjärtat.
det riktigt skäääär i öronen ! mina öron = EMO.

aja, nyss kommit hem från robert :-)
har varit där sen efter skolan.
och i skolan fick vi tbx so provet, Hade några poäng från VG. men jag hade faktiskt tvekat på om jag skulle få G  , så det var ju bättre resultat än vad jag trott.
sen har vi so prov IGEN om två veckor, inte OK.

Imrn ska vi bjuda mormor och morfar på middag åde, sen ska jag till Kanca oxå.
sen MÅSTE jag verkligen plugga!

just nu är jag sjukt trött ! och jag har ont oxå, för jag sitter på golvet, och det är inte allt för skönt. Men iaf, idag blire nog tidig kväll i think! eller, ja man kan ju försökaa.
funderar faktiskt på om jag skulle orka ta fram tyska/engelska/matte/so boken och plugga lite, men NJA, det låter inte så värst frestande om man säger så , HEHE.
näy, nu ska jag flytta datorn, cya!

lite lätt misslyckad och suddig bild, men bildbrist anyway !
och det gäller väl att bjuda på sig själv ;)?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0