BORDE PLUGGA.

men jag orkar inte.
aja, ska bara nöta in 15 gloser till imrn, sen översätta 2 texter i tyska.
BAJS vad jobbigt, speciellt tyskan eftersom jag inte äns vill gå i tyska, och jag fattar inte ett skit. men får inte byta heller, inte najs!
det är inte najs att jag har typ mindre än 100 kronor kvar på mobilen, och slut gratis sms! suger väll en aning, men ska fylla på någon gång i livet.
blä, lång dag imrn, usch.

har kommit på att jag borde fixa någonstans att ha datorn påå, asså nå ställe. för senaste tiden har jag suttit på golvet i ett hörn med den, hahha fan vad emo det där lät. Men har ju iaf min älskade gröna stol!
hahhahhah! en stol jag fick för 100 år sen från pollux typ, hahh!
den är mycket ful och väldigt oskön, hah.

aja, funderar väll på att flytta mig och datorn, sen plugga och duscha.
nog för att det kommer bli duscha sen plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0