en aning mer seriöst.

HEHE.
jaja, sitter vid jennies mammas dator nu , och den och jag kommer verkligen inte överns för när jag skriver aslångt så trycker jag alltid på någon knapp så försvinner allt. Gousch, vet inte hur många gånger det har hänt med den här datorn ! bläää till den, HEHE.

aja, tror jag sover här, elller är rätt så säker. men just nu är jennie nere åh duschar, sen ska vi väll sova eller nå, eller hahaha. vi lär roa oss med våran störda humor vi garvat åt hela dagen sen vi kom hem typ. fyfaaan vilken torr humor vi har ! men hahahahahah jaaa.
anyway, när man säger : får jag väll, flera gånger så blir det till slut "fårjävel" hahahaha lol ! hoppas alla antecknade! :D

hehe, vi har sett filmen "mumien" för ett tag sen, hehehehhehe. jennie vågar inte sova själv nu :( lol.

är astrött igen, fattar inte, sover typ hela tiden känns det som !

BTW !!! JAG KÄNNER MITT BEEEEEEEEN!!!!!
haha, och ni som inte följt bloggen ett tag tänker säkert; oh wow ! cind of amazing!
men nu äre så att jag inte kännt mitt ben på typ 4 dagar, asläskigt. men iaf, jag känner det nuu =DDDD känns lite konstigt eftersom jag är van med att inte känna det, HÖHÖ.

nae, nu vill sanna ha datorn ( ÄVEN FAST HON HAR DAATOR FÖRBUD) så måste väll helt enkelt ge henne den -.- !


fuck this,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0