11 juli.

HALLÅDÄR KÖTT OCH BLÅBÄR MALLEJ HÄR.

Sitter med min fet dator under en Parasoll brevid en resturang typ. Ganska tjill.

Aja, vi har inte gjort så mycket. solat och chillat runt osv. Men ja, värmen håller i sig. Det är så äckligt varmt så det är inte sant. Men borde börja vänja mig eftersom vi snart åker till kroatien, och där är det varmare.

Idag iaf så for vi till Holland, sökte upp en typ camping. den var så ofräsch så vi drog därifrån så det slutade med att vi åkte tillbaka till Tyskland. Aja. har inte så välldans mycket att berätta egentligen. Längtar hem extremt mycket ! Har iaf nå att se fram emot när man kommer hem :)
Dock är det en sak jag måste undvika men det blir svårt, väldigt svårt, speciellt när jag inte vill undvika det.

Men nu kommer iaf ett smakprov på några bilder! ;D har ju massa mer, men det blir för jobbigt att ladda upp lixom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0