2 juli.

Nyss kommit fram till nordmaling. Har sovit typ nästan hela vägen. Ganska chill ändå. Men kommer ju sakna boden, kommer vara borta en månaad typ. och jag missar alive, och det suger. Menmen, blir ju ganska skönt att komma bort från boden, men visst kommer man sakna folket och allt det där.

Aja, idag har jag mest bara packat och fixat osv. Vi for iväg vid halv 7, ganska så sent alltså. Snart ska jag ta en prommenad sen gå och sova.

Igår så var jag med jennie ett tag. Vi for och väckte tommy för att jag ville snacka med han, men fick inte ut så mkt. Sen for vi till jennie och åt mat. Efter det drog vi till mig och började packa och allt det där, for tbx till jennie och sökte min jacka. Sen hem igen. Och efter det kom sandra så for vi till sävast för vi skulle hämta en sak, men han var inte hemma.  så då drog sandra och hämtade carro. sen så träffades vi alla fyra på max, och så åt sandra och så satt vi och pratade där. Sen for vi till stan, var på alive en sväng och kollade runt osv. sen for vi hem till mig och tanka. Efter det blev det bio - eclipse. Gode bra film! vid 12 var den klar, så då var vi på stan ett tag. satt på några bänkar och chillerade. Sen vid 1 körde vi hem jennie och for tbx till stan efter det. Satt på en bänk och bara kollade på folket, haha. ganska underhållande. men sen gick vi till jojjan och CO. Haha, Kylarsaken i jojjans bil exploderades så det började ju ryka massa osv. Så då fick vi vänta där ett tag sen kom någon med boxeringslina, så dom boxerade bilen hem till jojjan och jag och carro följde med. sen tog jojjan golfen och körde oss till min moppe sen for vi hem. gick och la mig typ då.

I förrgår, så tror jag att vi var på alder?vet inte om det var i förrgår, men har iaf varti på alder med sandra och carro. sen mot kvällen var jag med jennnie, for i drive in på max med moppen och köpte glass, haha.Sen vid 12 så lämnade jag jennie och for till carro, så for vi till fredrik och var social ett tag. Efter det for vi till jojjan, gjorde ingenting typ, sen så somnade jag dära och sov till typ 9 så då for jag hem.

Och nu ska jag gå ut och gå, om inte myggen tar ihjäl mig ! ;)














Nejföresten, orkar inte gå ut nu. För myggigt. haha.


Kommentarer
Postat av: C A R R O

snygging i miss uuu <3

2010-07-04 @ 14:20:37
URL: http://caaaarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0