11 juni.

Har en känsla av att det här inlägget kommer bli långt.

Igår så började jag dagen med att linus kom och hämtade mn förra dator, cyklade med han til skolan sen. haha kände mig ascool med hans cykel.. men aja, for till skolan och städade skåpet. sen drog vi till kb, och efter det cykla vi vidare till kvarnägnen. Var klassens dag igår så våran klass var dära. Började typ leka nå lekar och sånt. sen fick jag och flisan en snilleblixt, nämligen att bada. Sagt och gjort, hoppade i med kläder. jesper joinade ett tag, men han var chicken och drog upp sen. haha, snällla som vi var så sprang vi och gav typ alla bamse kramar, så dom oxå blev blöta. Men sen hoppade vi i 100 gånger till, och sen fick vi sluta. jag och jennie drog till mig och bytte om till något torrt. Sen tog vi bussen till luleå.
Köpte :
*spetslinne
*bikini
*klämmor
*halsband
*armband
*strumpbyxor.  sen blev det säkert nå mer, men kommer inte ihåg haha. Men efter luleå så drog jag och köpte årfärg sen for jag vidare till sandra. hon färgade mitt hår, blev mycket bättre! Sen gav jag sandra en student present eftersom hon tar studenten idag! grattis =) Men sen for jag hem, packade och drog till flisan. satt vid datorn och chillade, sov dära med flisan och jennie.

Sen idag så steg vi upp å fixa oss åde. Sen drog vi till arenan, kollade när alla sjöng osv. sen fick vi betygen åde, och nu äre SOMMARLOOOOV! 
Jag och jennie drog hem, och vi får se vad vi ska hitta på nu.


Bilder från igååår ;















Bilder från idag :










Kommentarer
Postat av: Cecilia

Svar; Ja det bara att ta bilderna ifall du inte redigerar dom och om du skriver att det är mina bilder, så är det ju lungt :)

2010-06-13 @ 12:35:39
URL: http://cecilliaaonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0