15 juni.

Kom precis hem från stan. har varit där med sandra och carro! blev att trycka mat från daggan, sen gå omkring och typ kolla på stuuff. Sov hos sandra igår till idag igen, med carro och lollo igen. hehehe. men vi hyrde två filmer, fattade ingentng av den första och den andra kollade jag typ inte påå. men sen idag vid 10 så drog lollo hem och sandra till arbetsförmedlingen. Så jag och carro var kvar själv hos sandra och sov till typ 12. och sen drog vi till stan och nu sitter jag här.

Ska snart dra till jennie, får se vad vi hittar på för galenskap idag då. Hon ska bara duscha sen ska jag komma. Atm så känner jag mig väldigt äcklig och siten, helt sjukt. men är typ sjuk, i morse hade jag typ ingen röst, har jätte ont i halsen och är täpp i näsan. inte najs nu när det är sommarlov.

Senast söndag ska jag köra min sista mopedlektion, och nästa vecka ska jag mest troligen få göra teoriprovet. typ asbra! lääängtar tills man får kortet, så himla skööööönt!

min dator är hos sandra, så jag sitter vid tims dator så har alltså inga bilder, ni får överleva utaaan!
eller nej, ni får en bild jag redan laddat upp, haha.


8:6 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0