21 juni.

Jag vet att jag har blivit sämre på att blogga, men aa ni överlever!
Iförrgår var jag med tommy, såg film lagade mat och massa. sen sov jag dära. :)
Sen igår var jag med han till 4 kanske? Och efterr det drog jag till hem ett tag. sen vid halv 10 så mötte jag upp jennie, så gick vi till godisarenan, hah. Köpte godis, meen eh ah. vi hade ingen stans att stoppa godiset när vi inte ville ha nå mer, så vi klättra upp på ett tak och tröck ner den i en skorsten. haha. plus att det regnade. men sen så sov jag hos jennie, sov till 12 kanske? så gjorde vi ansiktmask, och solade osv. sen drog jag hem. och nu kommer snart åsa och hämtar mig så ska jag fota hennes häst ginello.

Cyyyaa!




Kommentarer
Postat av: C A R R O

BLOGGA OFTARE BAJSUNGE :)

2010-06-21 @ 15:57:05
URL: http://caaaarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0