22 Juni.

Igår så fotade jag först åse när hon red ginello. Sen for jag till stallet och fotade kattungarna och alla andra djuren. Var inte där nå länge och gjorde ingenting med kanca. När jag kommit hem så kom sandra, eller hon var redan hos mig när jag kom hem. Så drog vi till någon läskig bro, haha. sen for vi och vandra i nån randomskog, tjänade 2.50 kr! haha.. men ah, sen vid halv 9 kanske? så for vi och hyrde film, och for och såg den hos tommy! först var fredrik där, men han drog sen kom ekbäck. och sen vid halv 1 trorjag så for jag hem.

Idag har jag nästan städat klart mitt superstökiga rum, tvättat kläder och pluggat moppeteori, helt stolt haha.
Planen är att fortsätta städa, och sen ladda upp alla bilder på kanca bloggen!


naaaaww!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0