3 juni

Åhhh!
Efter en lång jävla prommenad i halvregn gav jag upp och satte mig i bilen. På ett villkor, att mamma eller pappa inte pratar med mig idag eller imrn. Är sur nu, flera anledningar. Har lust att skriva ett feet inlägg om varför jag är sur. Men orkar inte det, eller jo. Men eftersom dom tagit min dator (!!) så sitter jag vid tim's dator just nu. Och lär inte få sitta här så länge till.

Men dagen har iaf bestått av : skola, varit på dollar med carro, sandra och dom andra. Sen hem till sandra, käka våfflor. Sen till stallet för att lasta foffen, och efter det så fick jag och carro stå och fota sandra när hon hoppade, i REGN! nikkeboy gillade det inte. Men vi hade ett paraply. ahha. Men ajja, när sandra red kom fredrik, johan och matte. Så drog vi till carros häst. när vi fixat klart i stallet drog vi till retro cafe och satt där hur länge som helst. Trevligt vare iaf. sen drog vi till alder, och sen blev kvällen förstörd. 


HEJDÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0