=)

Nyss varit på stan med jennie, bjöd henne på fika. :)
Före det var vi i skolan, max 10 min. Trodde nämligen inte vi hade några lektioner, men det hade vi.
Blev väckt på ett inte allt för roligt sätt i dag, jennie kom och väckte mig med min underbara cykeltuta som låter som en jävla båttuta. Seriöst, jag flööög upp! och planen var att väcka henne så, men nej jag failade.
Men iaf, idag blire att se klart filmerna vi hyrde igår. Sen kommer jennies släkt och grattar henne osv. ska vara med och jooooina jennie.


Igår så var jag hos kanca, sara och katarina följde med, hahah. Underbar syn, eftersom båda red, och dom har typ ridit en gång, på ponnyridning. Elller inte sara, hon red på sanna och jennies förra häst mary.
Menmen, kanca var jätte fin och lugn. Sen var jag iväg en sväng och fotade sanna när hon red magnum, och sen drog jag till jennie, och så hyrde vi filmer osv. Nej nu ska jag vara lite social med födelsedagsbarnet!



 





Kommentarer
Postat av: sandra

Tack :) <3



Har du rött hår nu ? xD

2010-06-09 @ 22:20:19
URL: http://ssandraholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0