I realize now how little I meant to you.

Drog till stan med sara en sväng, köpte ett nagellack och ett skärp. Sen for jag dirr till carro, var där ett tag sen for vi till stan, gjordeingenting typ. Efter det var vi ascoooola och for till campingen, seriöst bara norrmän dära. Men vi satt på en gunga i regnet och var sooociala. Sen for vi till coop svea för carro skulle ha cola, när vi köpt colan åde när vi ska gå ut verkligen spö regnar det! så vi satt på en kundvagn, eller iaf jag. carro satt på någon bänk, men ja då satt vi där och väntade på att det skulle sluta regna. När det regna som minst skyndade vi oss till carro, såg massa avsnitt av sex and the city. Efter ett tag kom sandra och joinade oss. Och sen vid 1 for jag hem, och nu ska jag strax sova. Ska upp tidigt imrn. Begravning i piteåå..


Bild från när jag drog hem från caroline ;>


Kommentarer
Postat av: C A R R O

Fin bild =] & du är fin MALIN <3

2010-06-30 @ 03:01:27
URL: http://caaaarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0