-

Min hals är verkligen så jävla död efter att ha sjungt singstar ett bra tag.
Aja om dagen :
Vakna vid 1, drog till max vid 2 kanske. sen gick vi till kp fick skjuts hem av grannen. Såg american pie the band camp. sen gick vi till jennie och åt middag, var där ett tag sen drog vi till ica, köpte fruktcocktail osv. Sen väl hemma hos mig igen så sjöng vi singstar,och dampade gärnet , plus att vi spelade pingis oxå, ahah. Sen vid 1 gick jennie och la sig, och jag städade huset till halv 3 kanske eftersom mamma och pappa kommer tbx imrn. Dock tror jag inte jennie har kunnat sova när jag stäädat eftersom jag gick omkring och sjööng. förhoppningsvis har jag bara väckt jennie sara och tim och inte hela kvarteret. Nu ska jag strax gå och sova, eller jag borde ju gjort det för länge sen men ah..
- godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0