10 mars

senatse tiden har jag bloggat dåligt, jag vet.
men när jag har varit sjuk så har jag inte haft någon lust. och idag äre för att jag inte suttit vid datorn förens nu. Fcik 5 poäng frånVG på hk provet, ganska nööjd ändå. sen så hade vi ingen mattelektion , eller bara dom som skulle göra omprov hade. gode skönt att slippa. Anyway, slutade typ2, for till stallet red ut ( as usual) blev bara skritt eftersom hon typ slog ihjäl sig. Hon har ju nmäligen inga skor så.
Sen hem duscha åde. och efter det har jag bara varit social med sara, becka,tim och ludde. spelade pingis och massa sånt typ. Just nu hade jag tänkt börja skriva en kärleks dikt, eftersom den ska vara inne imrn. Lite gossip girl avsnitt blire nog oxå.
justeja, idag fick jag en ny kusin! skulle ju egentligen kommit förra veckan men han kom idag, så 4 små kusiner nu. Sen imrn så ska jag klippa flisan, göra slingor på jennie och färga mina ögonbryn!
-godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0