14 mars.

Till att börja med, jag har kaffebönor på hela mitt golv och min madrass ligger på golvet tillsammans med massa skivor. har 3 förklaringar till detta, så ni får väll gissa er till vilken som stämmer.
förklaring nummer..
1. Jordbävning
2. stått i sängen och sjungit singstar så madrassen åkte på golvet samtidgit som den välte omkull 2 ljus med kaffebönor, och skivorna kom dit när vi sökte en annan skiva som inte fanns.
3. En jätte stor varulv kom till mitt rum och attackerade mig med kaffebönor och jag tog skydd med madrassen och sen började varulven slänga ut mina skivor från bokhyllan.
hahha, vilken låter troligast? 3an om jag skulle fått välja
.

Men iaf dagen har spenderats med jennie svensson, ovanlig va? njae inte precis.
Vid 2 väckte jag jennie genom att spruta sprut grädde i hennes hår och ansikte, slutade med att jag fick byta sängkläder. sen har vi typ sjungit singstar i 5 timmar, för vi hade världens smartaste plan lixom. och planen var att sjunga så vi inte kunde prata så jag slipper tyska läxan imrn. funkade ett tag men nu är min röst som vanlig igen så får helt enkelt ta och göra läxan. Sen för övrigt har vi bakat chokladbollar och muffins, sett SS avsnitt, och typ chillllllat gärnet.
Och nu ska jag gräva fram tyska boken och översätta lite sen sova så vi höres ppls!

älskaaaaaaar cambilde!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Helt klart 3an jue !!! :D

2010-03-15 @ 20:12:59
URL: http://ssandraholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0