19 mars.

just nu sitter jag i mitt mörka rum i min ensamhet och dricker saft. hahahah fan vad emo jag låter! Nej men seriöst, nyss duschat. Okej, känns som att jag tar dagen baklänges så börjar från början. Försov mig till kvart i 8, så blev gode stressigt, men jag hann iaf. Sen skola då, vid 2 gick jag och jennie till kerstin ( jennies farmor som förövrigt fyller år idag) var där i 3.5 timmar (!!) fikade och sånt. Sen fick vi en lektion om skabb, fyfan vad äckligt! sen efter vi varit där for jag hem och bytte kläder sen kom sandra och hämta mig så drog till björns och lasta hästarna åde sen till brk , fotade när sandra och dixie red, sen hem och nu sitter jag här. 
tänkte slänga upp lite bilder från dagen, men det blir dock lite svårt för jag hittar inte nikkebooyy ( kameraan.) Men får söka mer ikväll eller nå. 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0