31 mars.

Steg upp klockan 6(!!) och grattade pappa, sen sov jag 7 min över. congratz gammelgubben! 41 år.
Skolan var lite.. dampig. Började med idrott, satt och jonglerade ärtpåsar, mkt talangfullt. Sen vare englska, hade någon debatt om mobbare osv. efter det vare kemi, satt för det mesta och skratta åt enkan och danne , sen fick vi veta vad vi ska kunna till provet, så nu blire plugga gärnet på lovet! sen var hk, fick jävlar damp på läraren, gjorde en undersökning på hårspray med adam och willy, sen när vi kom tbx så sa eva att jag skulle få frånvaro om jag inte gjorde om den, så jag och jennie och jesper gick och gjorde om den. onödigt? ja! men sen vare iaf matte, gode pro i am! fick beröm och massa, plus några utskällningar oxå dock.. sen så vare massa damp med enkan , jennie och daanneboooy.
aja, hemma är jag , och snart kommer massa folk och fikar osv.
nääe, det var väll allt.
cya!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0