hemma bra men borta bäst.

Strax ska jag bege mig till mitt nya hem. Jennsan ska bara komma hem först. eller möter henne på vägen.

Men iaf dagen började med att fara till jobbet vid halv 12, spelade kort och drack choklad, det vanliga alltså.
men sen så flyttade vi en husvagn, trodde jag skulle dö. haha. var nämligen nära på att bli klämd mellan 2 husvagnar. men aja, slutade vid halv 2. for till stan vid halv 3 typ, var där ett tag. inte så värst länge men.
Sen tog vi bussen hem till mig, spelade cirkus med sara jennsan och tim. ofc vann jag och jennie , or not. vid 7 drog jennie. efter det gjorde jag och tim våfflor. så har nyss käkat dom typ. och som sagt ska jag strax till mitt nya hem.
¨



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0