johan falk.

Såg nyss klart johan falk. Dock missade jag liten bit för då tog jag sara och tim en promenad till seven eleven för tim skulle köpa chips. Före det har jag faktiskt bastat! har inte gjort det på typ 4 år kanske? men iaf, bastade med sara och tim, satt och spela nå spel samtidigt. Efter det blev det glass med chkladsås ala tim.
Var ju med jennie tidigare oxå, men hon drog vid 6 tiden. Hennes pappa kom med min dator så nu är min älskling hemma igen. miss u so mutch ♥ känn ironin.

En sak jag stör mig på är " sommartid / vintertid" helt jävla onödigt. visst äre ju skönt att det är ljust en timme längre. men vf har man sommar och vinter tider ? Blir bara omständigt, och förvirrande. men när jag blir president så ska jag ta bort sommar/vinter tiderna, promise!

Imrn äre skola, inte taggad. Känns ju som att jag har haft lov hela veckan pga praoen, kommer bli segt att ta sig upp imrn. Dock äre ju bara skola tills torsdag, och vi går bara till 12.00 på torsdag. så lär ju överleva ändå. På tal om torsdag, åker ju upp till stugan då med sara , mamma, pappa, katti och tim. Blir gode najs det.

Damn, måste tatta en annan dator, fixa lite i "prao projektet" och sen skriva ut, låter jobbigt men har inte så mkt till val.
cya!


booring @ photoshop , ehja!


Kommentarer
Postat av: sandra

Haha jo snaaaaaaart tar jag tag i körkortet (A) Nix inget föl ännu, haha nu är det 16 dagar över tiden hon gått så det borde komma snart. Lovar dock att dte kommer onsdag kväll ! Då jag måste sova så jag orkar upp på hästskötarexamen. Jag lovar att det kommer då !

tack, hoppas bara den är lika fin i verkligeheten typ ^^ haha ;)

2010-03-29 @ 00:30:51
URL: http://ssandraholmstrom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaa men med min tur kommer det onsdag-.- haha

den ska vara ny sä det ska inte vara nå problem men man vet ju aldrig med nätet ^^ hoppas bara på att ja kan ha den oxå ;)

2010-03-29 @ 08:00:33
URL: http://ssandraholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0