11 maj,

Jag suger, verkligen. har inte varit ute och sprungit på typ 2 veckor? eller iaf innan skolan. awh crap. Men ikväll ska jag och jennie springa i lillskogen, några varv. Sen ta en promenad.

Skolan var ganska chill idag. Fick tbx engelska provet, fick G! nööjd faktiskt, eftersom jag var säker på ett ig. Sen hade vi matte diagnos. tror jag fick 1, max 2 fel. så det kändes ju nice ;)

Sen blev det stan med flisan & jennie, prövade klänningar osv. har absolut ingen aning om vad jag ska ha på mig på skolavslutningen! Men vi ska till luleå snart och köpa nå. Som avslut av våran tripp på stan blev det glass. Sen tema, och där dampade jag och felleJ.


Kvallan är evigt älskad.


tjjåååckt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0